Sunday 1 July 2012

Peluang Telah Tiba

"Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba...
Datang tidak menetu masa...
Datang di saat kita kesempitan atau kesusahan..
Nilailah peluang itu dengan secara bijaksana...
Rebutlah peluang yang besar itu, 
kerana peluang itu bole berlalu dengan tiba-tiba...
Jangan jadikan seribu alasan untuk tidak merebut peluang yang besar itu..."

Kata-kata hikmat oleh Prof. Dr. Hamka


Dari awal saya tercari-cari apa yang saya mahu dalam hidup..terlalu banyak impian tapi x semua saya mampu gapai & kadang2 belom sempat berangan-angan *lupp* teruss x berani langsung nk berangan-angan lebih jauh...

Alhamdulillah saya telah dipertemukan dengan izin ALLAH S.W.T dengan satu peluang yang bisness PREMIUM BEAUTIFUL..~ produk yang sangat evergreen dan mendapat permintaan yang sangat tinggi di pasaran...


Premium Beautiful

Pelbagai lagi produk berkualiti yang dapat menjana kehidupan yang lebih sihat dan ceria..~~

Nurich Lacto-Lite



Herba Maharani


Nak tahu lebih lanjut jangan segan silu hubungi saya utk rebut peluang keemasan ini ~~

Top Agent Premium Beautiful Northern Region

Nurul Asyikin (Ekin)
H/P :: 013-4889754
E-mail :: nikisa19@gmail.com

No comments:

Post a Comment